Restless
Restless Leather Goods
„Handcrafted”
A márka története klasszikus példája a kereslet és a kínálat találkozásának. A Restless márkát 2 grafikus alkotta meg, hogy létrehozzanak egy letisztult vonalú, minőségi brandet, a tömeggyártással szemben limitált példányszámmal. A streetwear márkák keretein túllépve egy, a mindennapi viselethez szükséges kiegészítő újragondolásával vittek színt és új lehetőséget az ún. „menswear”-be. A korábbi textil munkáik során a tökéletességére való törekvésükkel sok egyedi termék látott napvilágot. Az igazi szerelem mégis a bőr lett. Három fontos tényező jellemzi a termékeket: minőség, funkcionalitás és kreativitás. Mindezt egy komplex egésszé formálva az alapanyagoktól egészen a csomagolásig; egyedi minta és kivitelezés egyedi megjelenésű csomagolásban. Célközönségük alapvetően azok a fiatalok és középkorúak, akik szeretik a minőségi, a letisztult, karakteres formavilágot és észreveszik a részletekben rejlő lehetőségeket. Minőségi alapanyagok kézi varrás, egyedi, szintén kézzel készült és festett csomagolás.
Ötlettől a megvalósításig
Feladatunk egy már meglévő márkán belül létrejött "mini brand" bemutatása egy vintage hangulatú, klasszikus termékfotózáson keresztül. Amit ki kell hangsúlyozni a feladatnál, hogy a Restless eddig főként a streetwear, az underground és a hiphop szubkultúrák közegében mozgott - ezúttal az új vonalat, a bőr termékeket szerették volna ezekről a sémákról leválasztani. Egy új, letisztult, minőségi termékcsaládot hoztak létre, új anyagokkal, technikákkal, egy egészen új terepen bizonyítva. Fontos volt a termékeket úgy tálalni, hogy azok ne csak klasszikus kiegészítők legyenek a márka palettáján, hanem önálló, független egészként jelenjenek meg.
A stúdiófotózás során készült néhány image fotó és készültek termékfotók is. Az image fotózásnál fontos volt úgy komponálnunk a helyszínt, mintha egy műhelyben lennénk. A fotók színvilága, hangulata kellemes, meleg, bőr, fa és fém. Általában egy egész részletei, középre komponált tartalommal. A termékfotóknál megjelenik a fehér háttér, egy sterilebb környezet, ami lehetővé teszi, hogy a termékre irányítsuk a figyelmet. Egy-egy terméket úgy mutatunk be, hogy minél több szemszögből fotózzuk, fontosak a részletfotók - csatok, varrás, minták, stb. Illetve fontos az egyediség hangsúlyozása; minden terméknek egyedi kiegészítője (hangtag) és egyedi mintájú/festésű doboza van. Így alkotják meg a teljes egészet. Nem csak egy övet akaszt le az ember egy boltban, amit logózott tömeg nylon táskában visz haza, hanem kap mellé valami pluszt.
Végeredmény
A Restlessnek fontos a megújulás, a fejlesztés, fontos mindig újabb és újabb dolgokat alkotni, közben nem kompromisszumot kötni az anyagok vagy a design tisztaságát illetően. Egy már meglévő márka "mini brandjének" kampányához járultunk hozzá termékfotózással. Ki akartuk hangsúlyozni az új irány 3 fontos jellemzőjét: minőség, funkcionalitás és kreativitás. Mivel a hazai piacot a brand kinőtte, a manufaktúra gyakran előfordul a nyugati design vásárokon.
OLDAL TETEJÉRE
OLDAL TETEJÉRE
TETSZETT, AMIT LÁTTÁL? OSZD MEG!
Találkozz velünk
Célközönséged eléréséhez videóra, grafikai tervezésre, fotóra vagy weboldalra van szükséged?
Találkozzunk, hogy átbeszéljük a Te ötleteidet, és elmondjuk a mieinket!
Küldj egy e-mailt, hogy jobban megismerhessünk Téged és a projektedet.
KÖVESS MINKET!