Ultimate Gadget Laboratories
Ultimate Hacking Keyboard
„The keyboard for professionals”
Az Ultimate Hacking Keyboard (UHK) olyan osztott, mechanikus billentyűzet, amely a hagyományos klaviatúrákkal ellentétben programozható és testre-szabható. Egyrészt ergonomikus, masszív - ugyanakkor szétszedhető, tetszés szerint elhelyezhető, ami hozzájárul ahhoz, hogy soha ne hagyd el a “home row-t”. Az UHK közelgő piacra dobását több évnyi fejlesztés, megannyi prototípus és temérdek munkaóra előzte meg, ennek lenyűgöző eredményeként a csapat sikeres nemzetközi debütálást tudhat maga mögött. 2015 októberében indult közösségi finanszírozási kampányuk minden várakozásukat felülmúlta: mintegy 300 ezer dollárt sikerült összegyűjteniük két hónap alatt. A tesztelést 2016 tavaszán fejezték be, ezt követik az utolsó simítások, majd pedig a projekt egy új fázisba lép: legyártják és házhoz szállítják a megrendelt eszközöket.
Ötlettől a megvalósításig
Arra, hogy a lehető legnagyobb számú potenciális vásárlót érjük el a lehető legrövidebb idő alatt, kiváló eszköz a kampányvideó. Közvetlenül a közösségi finanszírozási kampányuk startja előtt kerestek meg és kértek fel bennünket, hogy készítsük el azt a videót, amely a leginkább tükrözi a termék színvonalát, röviden és pontosan bemutatja a billentyűzet tudását és előnyeit. Bennünket bíztak meg azoknak a termékfotóknak az elkészítésével is, amelyek crowdfunding kampányuk gerincét adták.
Amit mi láttunk ebben a termékben: nagyszerű ötlet, 21. századi technológia, messzemenően funkcionális design, és rendkívül értékes tudás. Ezért a koncepciónk az volt, hogy minimalista, letisztult helyszínt választunk, a videóban pedig a forgatott jelenetek váltakoznak 3D animációkkal. A terméket a cég a nemzetközi piacra pozícionálta, ezért egyértelmű volt számunkra, hogy natív angol nyelvű voicover-t használunk a videó alá. A szöveg a tervezéstől a megvalósításig végigvezeti és megismerteti a nézőt az egyénre szabható funkciók sokaságával, valamint azokkal az előnyökkel, amelyet a felhasználó nap mint nap pozitív élményként élhet meg.
A forgatás egyhelyszínes volt, a képi világgal, a kameramozgással, a végsőkig professzionális megjelenítéssel igyekeztünk bemutatni mindazt, amit ez az egyedülálló termék képvisel. A 3D animációk, amelyek a billentyűzet működését és valósághű megjelenését mutatják be, Kiss Csaba CGi artist munkái.
Az UHK billentyűzetet az előzetes 3D renderekhez hasonlóan kellett fotózni, teljesen steril, tiszta, pormentes felületekkel kellett dolgoznunk. Mivel a forgatás idején csak egyetlen egy prototípus állt rendelkezésünkre, az utómunka során a korábbi felvételeket retusálnunk kellett az időközben elkészült végleges változatra. Kihívást jelentett, hogy a kijelző háttérvilágítása is megfelelően látszódjon a felvételen, de ezt is megoldottuk: a megvilágításhoz jó minőségű lámpákat használtunk, amelyek lehetővé tették, hogy a vaku erős fénye mellett érvényesülni tudjon az LCD kijelző gyengébb, piros fénye. A letisztultságot erősítő, hagyományos fehér hátteres fotók mellett készítettünk felvételeket általános felhasználói környezetben is, amely segít abban, hogy a vásárlók jobban tudjanak azonosulni a termékkel, és közelebb érezzék azt magukhoz.
Végeredmény
A Magyarországról induló közösségi kampányok közül eddig az Ultimate Hacking Keyboard csapatának sikerült a legmagasabb összeget összegyűjtenie. A 90 napos kampányt rengeteg nemzetközi weboldal kísérte kivételesen nagy figyelemmel, például az Engadget, az NBC, a TechWorm, a Geek, a Gizmag, a The Tech Report, a Backerjack, az iFixit, a CNET Japan, a Digital Trends és a Resource Magazine.
Büszkék vagyunk arra, hogy az általunk készített kampányvideóval és termékfotókkal hozzájárultunk a termék sikeréhez.
OLDAL TETEJÉRE
OLDAL TETEJÉRE
TETSZETT, AMIT LÁTTÁL? OSZD MEG!
Találkozz velünk
Célközönséged eléréséhez videóra, grafikai tervezésre, fotóra vagy weboldalra van szükséged?
Találkozzunk, hogy átbeszéljük a Te ötleteidet, és elmondjuk a mieinket!
Küldj egy e-mailt, hogy jobban megismerhessünk Téged és a projektedet.
KÖVESS MINKET!