Mint minden felsőoktatási intézménynek, így a Szegedi Tudományegyetemnek is meghatározó minden évben a felvételi időszak.
Vadonatúj grafikai arculatot és weboldalt fejlesztettünk a sokak által ismert Tisza - parti fesztiválnak - mindezt papírból.
Túláradó kreatív energiáink levezetéseként elkészítettük azt az animációkkal fűszerezett videót, amely megmutatja: mit is jelent a „kézműves hamburger”.
Az amerikai iPhone Film Fesztiválon a Cinematography kategóriában első díjat bezsebelő filmünket Budapest utcáin forgattuk, egyetlen iPhone 6 - al.
Büszkék vagyunk arra, hogy crowdfunding videónkkal és termékfotóinkkal hozzájárultunk a közösségi finanszírozási kampány nemzetközi sikeréhez.
Fiatal, lendületes budapesti piackutató cég felkérésére készítettünk professzionalitásukat tükröző egyedi logót és arculatot.
A világ 80 országában közkedvelt energiaital célzott promóciós kampányához terveztünk olyan matricákat, amelyekkel már biztos te is találkoztál az utcán.
„Az egyik legharmonikusabb munka, amit az utóbbi időben ilyen témában láttam. Nem hiába kapta fel a hazai és a nemzetközi online világ.” - Salamon Gergő (Highlights of Hungary)
34 napnyi fotózás és forgatás, megszámlálhatatlan mennyiségű munkaóra, melynek végeredményét a cég büszkén publikálta itthon és külföldön egyaránt.
Az utóbbi idők egyik legnagyobb kihívást jelentő munkája: a Szegedi Tudományegyetem élettudományt oktató karainak készítettünk egy külföldre szánt, prezentációval vetekedő, virtuális honlapot.
Április elseje alkalmából a gasztrokultúrát gyökereiben megváltoztató abszurd termékünk promóciójával borzoltuk a burgerfogyasztók kedélyeit.
Termékfotókkal járultunk hozzá a limitált példányszámban, kézzel készített bőrövek hazai és nemzetközi sikeréhez.
Az egyetem világviszonylatban is jelentős kutatásait prezentáló videót készítettünk, célzottan a nemzetközi felsőoktatási színtérre.
A másik, szegedi egyetemtől kapott megbízásunk a nemzetközi ranglistákon kiemelkedően jól szereplő SZTE oktatási potenciálját mutatja be – szintén angol nyelven.
A Pocketgames számára készítettünk a YouTube - ra és a közösségi oldalakra szánt videót, amely az iOS felhasználók körében hivatott népszerűsíteni egyik játékukat.