Kapca Kávézó és Bisztró
A burgerezés forradalma
„Az evőeszközök új generációja”
Április elsején a világon mindenki bolondok napi poénokkal támad, idén úgy gondoltuk, megvicceljük a burgerfogyasztók társadalmát. Az ügyfél az a szegedi körökben jól ismert Kapca Kávézó és Bisztró volt, akikkel már sikeresen végig vittük a Make Burgers with Love projektünket. Tettestársaink Zalehyék voltak, akik napi szinten foglalkoznak a Kapca online kommunikációjával. Úgy gondoltuk, hogy a mindennapos gegekkel és kreatív megoldásokkal teli Facebook hírfolyamban megállná a helyét egy olyan tréfa, hogy egy új eszközt próbálunk meg eladni a hamburgerimádók táborának. Így született meg a Handy névre keresztelt, ujjra húzható evőeszköz.
Ötlettől a megvalósításig
Az ötlet Zalehyék fejéből pattant ki, kitalálták, hogy kellene egy olyan evőeszköz, amely forradalmasítja a hamburgerfogyasztást. Mivel az ötlet még gyerek cipőben járt, elkezdtünk gondolkodni, mit lehetne kihozni a projektből. Próbáltuk úgy kezelni, mintha valós terméket szeretnék létrehozni és bevezetni a piacra. Mint mindig, ez alkalommal is összegyűjtöttük, mire lenne szükség ahhoz, hogy vonzóvá tegyük a terméket, valamint hogy be tudjuk mutatni, hogyan teszi könnyebbé az életünket a Handy.
Első lépésben szükségünk volt egy logóra. A vektorizált kés és villa jól alátámasztja a márkanevet és a szlogent. A prototípust házon belül le is gyártottuk. Ahhoz, hogy a termék működését, mindennapos használatát be tudjuk mutatni, összeraktunk egy forgatókönyvet, majd leforgattuk a kampányhoz kapcsolódó videót. Mindenképpen törekedtünk arra, hogy a videó hiteles legyen, meggyőzze a nézőt, hogy ez egy komoly, létező termék, és nem csupán csak egy április elsejei tréfa. Ezt figyelembe véve vettük fel a videóhoz kapcsolódó narrációt, amelyre Szívós Lászlót, a Szegedi Nemzeti Színház színészét kértük fel. A termékfotózás után elkészítettük a weboldalt, amelyen a potenciális vásárló meg tudja rendelni a Handy-t. Az átverés a megrendelés gomb megnyomásakor lepleződik le: ha valaki begépeli a nevét megrendelőként, az oldal egyből tájékoztatja, hogy a limitált szériás Handy bizony csak egy áprilisi tréfa.
Végeredmény
Az egynapos kampány alatt a közösségi oldalakon közel ötvenezres elérést produkált a termék és a hozzá kapcsolódó kreatív anyagok. A kampányhoz készült landing page hatezer látogatót vonzott. Többen megkérdezték a Kapca bisztróba betérő vendégek közül, hogy a hamburgerük elfogyasztásához kaphatnának-e a hagyományos evőeszközök helyett Handy-t.
OLDAL TETEJÉRE
OLDAL TETEJÉRE
TETSZETT, AMIT LÁTTÁL? OSZD MEG!
Találkozz velünk
Célközönséged eléréséhez videóra, grafikai tervezésre, fotóra vagy weboldalra van szükséged?
Találkozzunk, hogy átbeszéljük a Te ötleteidet, és elmondjuk a mieinket!
Küldj egy e-mailt, hogy jobban megismerhessünk Téged és a projektedet.
KÖVESS MINKET!