„Játssz a kevenc zenéd ütemére”
A
Pocket Games egy 2012 - ben alapított budapesti alkalmazásokat fejlesztő csapat. Első találkozás után egyből látjuk, hogy itt egy jó ötlet mindig támogatásra talál. Megalakulásuk óta egy emberként szállnak szembe a kihívásokkal. Céljuk nem kevesebb, mint olyan játékok létrehozása, amelyek a legjobb felhasználói élményt nyújtják. A Pocketgames stúdióvezető-társalapítója, PG Gábor keresett meg bennünket azzal, hogy szeretnének a hamarosan megjelenő alkalmazásukhoz egy olyan videót készíteni, amely bemutatja a játékot, megismerteti a felhasználókkal az alkalmazás használatát, kiemeli a legfontosabb funkciókat, ezzel egy időben pedig visszaadja a játékélményt is. A kampány másik célja az volt, hogy a már Android platformon futó játékot elterjedtté tegye az iOS-es felhasználók körében is.
Ötlettől a megvalósításig
Mint minden játékban, a lényeg itt is a pontgyűjtés. Amikor elindítják a játékot, a felhasználóknak ki kell választaniuk a kedvenc zenéjüket, ezt a zenét az app kielemzi, majd annak ütemére építi fel a pályát. A zene hangulata alapján változnak a játék színei is. A zeneválasztás korlátlan szabadsága miatt nincs két egyforma pálya, tehát nincs két egyforma játék sem. A koncepciónk szerint a film a játék “főhősére”, az űrhajóra épül, amely mindig a kép középpontjában található. A videó 3D- és Google Maps renderekből, valamint forgatott jelenetekből állt össze. Nehézség volt az elején lévő animációs, drónnal illetve gimballal forgatott jeleneteket úgy összefűzni, hogy a néző ne érzékelje a képi váltásokat.
A forgatás helyszíne a budapesti Graphisoft park volt. Az űrhajó a világűrből egy Google Maps térképen át jut a Földre, ahonnan egy drón- és egy gimbal snittel összekötve jut el a filmben szereplő játékos telefonjáig. A játék bemutató részét egyszerű screen capturrel oldottuk meg, itt a feliratok mutatják be a játék főbb tulajdonságait. A projektet a
Missing Cloud csapatával valósítottuk meg, ők készítették az animációt és feleltek az ügyfélkommunikációért.
Végeredmény
Az egynapos forgatást néhány hét utómunka követte. A YouTube-on és a közösségi oldalakon debütáló videó a fiatalok között sikeresnek bizonyult. A kampány elérte célját: az Android után sikeresen debütált iOS platformon is. Töltsétek le, és próbáljátok ki ti is!