Pocket Games
Musiverse
„Játssz a kevenc zenéd ütemére”
A Pocket Games egy 2012 - ben alapított budapesti alkalmazásokat fejlesztő csapat. Első találkozás után egyből látjuk, hogy itt egy jó ötlet mindig támogatásra talál. Megalakulásuk óta egy emberként szállnak szembe a kihívásokkal. Céljuk nem kevesebb, mint olyan játékok létrehozása, amelyek a legjobb felhasználói élményt nyújtják. A Pocketgames stúdióvezető-társalapítója, PG Gábor keresett meg bennünket azzal, hogy szeretnének a hamarosan megjelenő alkalmazásukhoz egy olyan videót készíteni, amely bemutatja a játékot, megismerteti a felhasználókkal az alkalmazás használatát, kiemeli a legfontosabb funkciókat, ezzel egy időben pedig visszaadja a játékélményt is. A kampány másik célja az volt, hogy a már Android platformon futó játékot elterjedtté tegye az iOS-es felhasználók körében is.
Ötlettől a megvalósításig
Mint minden játékban, a lényeg itt is a pontgyűjtés. Amikor elindítják a játékot, a felhasználóknak ki kell választaniuk a kedvenc zenéjüket, ezt a zenét az app kielemzi, majd annak ütemére építi fel a pályát. A zene hangulata alapján változnak a játék színei is. A zeneválasztás korlátlan szabadsága miatt nincs két egyforma pálya, tehát nincs két egyforma játék sem. A koncepciónk szerint a film a játék “főhősére”, az űrhajóra épül, amely mindig a kép középpontjában található. A videó 3D- és Google Maps renderekből, valamint forgatott jelenetekből állt össze. Nehézség volt az elején lévő animációs, drónnal illetve gimballal forgatott jeleneteket úgy összefűzni, hogy a néző ne érzékelje a képi váltásokat.
A forgatás helyszíne a budapesti Graphisoft park volt. Az űrhajó a világűrből egy Google Maps térképen át jut a Földre, ahonnan egy drón- és egy gimbal snittel összekötve jut el a filmben szereplő játékos telefonjáig. A játék bemutató részét egyszerű screen capturrel oldottuk meg, itt a feliratok mutatják be a játék főbb tulajdonságait. A projektet a Missing Cloud csapatával valósítottuk meg, ők készítették az animációt és feleltek az ügyfélkommunikációért.
Végeredmény
Az egynapos forgatást néhány hét utómunka követte. A YouTube-on és a közösségi oldalakon debütáló videó a fiatalok között sikeresnek bizonyult. A kampány elérte célját: az Android után sikeresen debütált iOS platformon is. Töltsétek le, és próbáljátok ki ti is!
OLDAL TETEJÉRE
OLDAL TETEJÉRE
TETSZETT, AMIT LÁTTÁL? OSZD MEG!
Találkozz velünk
Célközönséged eléréséhez videóra, grafikai tervezésre, fotóra vagy weboldalra van szükséged?
Találkozzunk, hogy átbeszéljük a Te ötleteidet, és elmondjuk a mieinket!
Küldj egy e-mailt, hogy jobban megismerhessünk Téged és a projektedet.
KÖVESS MINKET!